HIFK: kahdelle hyökkääjälle lähtöpassit!
Kuva: All Over Press
HIFK tiedottaa purkaneensa hyökkääjiensä Jesse Seppälän ja Viljo Kähkösen pelaajasopimukset. Seppälän sopimus olisi kattanut vielä ensi kauden ja Kähkösen kevääseen 2028 saakka.
Seppälä, 24, kirjasi menneellä kaudella HIFK:ssa 35 otteluun tehot 0+3. Hän edusti HIFK:ta kaudesta 2020-21 lähtien ja pelasi seurassa kaikkiaan 153 Liigan runkosarjaottelua (8+15=23) sekä 13 pudotuspeliä (1+0).
Kähkönen, 18, on pelannut viime vuodet pääasiassa HIFK:n junioreissa. Hän debytoi Liigassa viime kaudella ja pelasi yhteensä kolme ottelua tehoin 0+1.
LUE MYÖS:
1€ = 10€ arvosta ilmaiskierroksia ilman kierrätystä!
- Talleta 1€
- Saat heti 50 ilmaiskierrosta Tuohi 1000 -peliin (arvo 0,20€ per kierros)!
- Ei kierrätysvaatimusta!
- KHL:ään lähtevä MM-sankari: Jättimäinen tilipussi Venäjällä – porttikielto maajoukkueeseen
- Jesse Puljujärvestä tipahti kutkuttava tieto – useat NHL-seurat kintereillä!
- Leijonat-puolustaja Juuso Välimäki: uusi seura
- Lukon tehomies lähtee – tässä uusi osoite
- Sisäpiiripaljastus: Aleksander Barkovin tekstiviestit julki – vahva reaktio Floridan megakauppaan
- Jarmo Kekäläinen teki NHL:ssä jättikaupan – tähtipelaajasta maksettu hurja hinta sai fanit raivon partaalle
- Tappara menettää huippulupauksensa – siirto Pohjois-Amerikkaan julki
- Uusi käänne: Leijonat-tähdestä voi tulla kauppatavaraa NHL:ssä – yllättävä siirtoskenaario käynnissä
- Lehtitieto: Tapparan hyökkääjähankinta valmis – siirto julki lähiaikoina
- Tappara jäi tyhjin käsin – Jarmo Kekäläisen varaamalta hyökkääjältä yllätysratkaisu