Rauman Lukkoa kolmen kauden ajan edustanut hyökkääjä Antoine Morand jättää Liiga-kaukalot taakseen. Tshekin Extraligassa pelaava BK Mladá Boleslav tiedotti kanadalaishyökkääjän saapumisesta seuraan keskiviikkona verkkosivuillaan.

– Otin kauden päätyttyä aikaa pohtiakseni, missä haluaisin pelata ensi vuonna. Olen vielä nuori ja uskon, että minulla on paljon laadukkaita pelivuosia edessäni. Vietin viimeiset neljä vuotta Suomessa, ja halusin nyt kokeilla jotain uutta, 27-vuotias hyökkääjä perusteli siirtoaan.

Morand edusti Liigassa Lukon lisäksi SaiPaa. 229 runkosarjapelissä syntyivät tehot 38+77=115.

Viime kaudella mies iski Lukon paidassa pelaamissaan 53 runkosarjapelissä 10+19=29 tehopistettä.

Tshekkiseuraa edustaa ensi kaudella vanhoista Lukko-pelureista myös Pavol Skalicky. Myös yli 300 Liiga-peliä urallaan pelannut Aleksi Rekonen jatkaa seurassa ensi kaudella.

LUE MYÖS: