SM-liigaseura tekee tärkeää työtä: toimitusjohtaja ja pelaajat keräävät lahjoituksia Syöpäsäätiölle
Porin Ässät tekee tärkeää työtä keskiviikon ottelussa Lahden Pelicansia vastaan.
Seuran toimitusjohtaja Eeva Perttula kiertää kokoonpanosta sivussa olevien pelaajien kanssa jäähallin käytävillä keräämässä varoja Roosa nauha -kampanjaan. Roosa nauha on Syöpäsäätiön järjestämä kampanja, jolla tuetaan kotimaista rintasyöpätutkimusta.
Asia tuli esille Twitterissä, kun pelikiellossa toistaiseksi oleva hyökkääjä Matti Lamberg mainosti tärkeää asiaa.
Ässien ja Pelicansin välinen ottelu käynnistyy Porissa kello 18.30.
Kierretään kundien kans erätauoilla hallin käytävillä #Roosanauha lippaiden kans. Tulkaa jutulle ja lahjottamaan. #Ässät #isopahamäki
LUE MYÖS:
1€ = 10€ arvosta ilmaiskierroksia ilman kierrätystä!
- Talleta 1€
- Saat heti 50 ilmaiskierrosta Tuohi 1000 -peliin (arvo 0,20€ per kierros)!
- Ei kierrätysvaatimusta!
- Kolme suomalaista varattiin NHL:n avauskierroksella – tässä ovat kaikki nimet
- Maajoukkuekapteeni antoi tukensa KHL:ään loikanneelle MM-sankarille – ”Täysin ansaittua”
- Leijonien MM-hyökkääjä: NHL-sopimus
- Leijonista tuttu tehomies sai lähtöpassit SHL-seurasta – ”Emme näe käyttöä”
- Tapparalle jättimenetys: Tehopuolustaja lähtee – uusi seura selvillä
- Kultaleijona etsii pelipaikkaa Liigasta – KSML: Puheet lopettamisesta voi unohtaa
- Täyskäännös vuorokaudessa! Juuso Välimäki suututti SHL-seuran – ”Olemme uskomattoman pettyneitä”
- NHL:n huippuseura haluaa Rasmus Ristolaisen – neuvottelut alkoivat
- Yllätysliike: Teemu Selänne osti jääkiekkoseuran!
- Jymykäänne Carolinasta – Leijonat-pelaajalle NHL-sopimus täysin yllättäen