HIFK:n vaikeudet pudotuspeleissä saivat jatkoa – kesäloma lähellä
Kuva: All Over Press
HIFK:n vaikeudet Liigan puolivälierissä saivat jatkoa lauantaina. SaiPa kaatoi helsinkiläiset kolmannen kerran putkeen, tällä kertaa numeroin 2-0.
SaiPa iski molemmat maalinsa heti ensimmäisen erän alkuun. Ensin Mikko Petman heilutti verkkoja, kun peliä oli kulunut vain minuutti ja 20 sekuntia. Hetkeä myöhemmin Roni Karvinen laittoi laatan uudelleen reppuun.
HIFK oli ottelussa selvästi niskan päällä, mutta maalinteko oli vaikeaa. Helsinkiläiset hallitsivat kiekkoa 57 prosenttia ajasta ja voittivat laukaukset lukemin 46-39.
SaiPa on enää yhden voiton päässä Liigan välieristä. Viimeksi lappeenrantalaiset on nähty mitalipeleissä kaudella 1998-99, jolloin joukkue hävisi pronssiottelun HPK:ta vastaan.
LUE MYÖS
1€ = 10€ arvosta ilmaiskierroksia ilman kierrätystä!
- Talleta 1€
- Saat heti 50 ilmaiskierrosta Tuohi 1000 -peliin (arvo 0,20€ per kierros)!
- Ei kierrätysvaatimusta!
- Kolme suomalaista varattiin NHL:n avauskierroksella – tässä ovat kaikki nimet
- Maajoukkuekapteeni antoi tukensa KHL:ään loikanneelle MM-sankarille – ”Täysin ansaittua”
- Leijonien MM-hyökkääjä: NHL-sopimus
- Leijonista tuttu tehomies sai lähtöpassit SHL-seurasta – ”Emme näe käyttöä”
- Tapparalle jättimenetys: Tehopuolustaja lähtee – uusi seura selvillä
- Kultaleijona etsii pelipaikkaa Liigasta – KSML: Puheet lopettamisesta voi unohtaa
- Täyskäännös vuorokaudessa! Juuso Välimäki suututti SHL-seuran – ”Olemme uskomattoman pettyneitä”
- NHL:n huippuseura haluaa Rasmus Ristolaisen – neuvottelut alkoivat
- Yllätysliike: Teemu Selänne osti jääkiekkoseuran!
- Jymykäänne Carolinasta – Leijonat-pelaajalle NHL-sopimus täysin yllättäen