IL: Teemu Selänne jyrähti KHL:lle: ”Tuntuu hullulta”
Kuva: Ilari Isotalo
TV5:n ja Dplayn asiantuntijana nuorten MM-kisoissa toimivan Teemu Selänne ei näe järkeä pelata KHL:ää näissä koronaolosuhteissa.
Viime viikolla KHL ilmoitti, että sarjassa on todettu jopa 507 koronavirustartuntaa. Jokereissa tartuntoja on ollut 22.
– Tuntuu hullulta. Nuoretkin ihmiset voivat sairastua vakavasti, joten KHL:n toiminta vaikuttaa vähän välinpitämättömältä. Elämistä ei voi kokonaan pysäyttää, mutta vähän hölmöltä pelaaminen näissä olosuhteissa vaikuttaa varsinkin ilman todella tiiviisti järjestettyä kuplaa, Selänne jyrähti Iltalehdelle.
LUE MYÖS:
1€ = 10€ arvosta ilmaiskierroksia ilman kierrätystä!
- Talleta 1€
- Saat heti 50 ilmaiskierrosta Tuohi 1000 -peliin (arvo 0,20€ per kierros)!
- Ei kierrätysvaatimusta!
- IL: NHL-veteraani lähti HIFK:sta – huippunimi ehdolla korvaajaksi!
- Toimittajalta iso paljastus: Kasperi Kapanen vaihtamassa NHL-seuraa!
- Kyseenalainen ratkaisu: Liigasta tuttu MM-sankari matkalla KHL:ään
- Carolina sai hyvän tarjouksen Jesperi Kotkaniemestä, mutta sanoi ei – tässä syy
- Siirtohuhut Leijonat-puolustajan ympärillä käyvät tulikuumina NHL:ssä
- Floridalla mahdollisuus jättikauppaan – tarkoittaisi kultaleijonan lähtöä
- NHL-toimittaja: Tämä NHL-seura kiinnostaa Patrik Lainetta – voisi saada harvinaislaatuisen sopimuksen
- Pelicans: iso sopimusuutinen!
- Jokerit teki satojen tuhansien tappiot – tässä syyt
- Kanadalaisvahti jättää Liigan – uusi osoite selvisi
- Kyseenalainen ratkaisu: Liigasta tuttu MM-sankari matkalla KHL:ään
- Toimittajalta iso paljastus: Kasperi Kapanen vaihtamassa NHL-seuraa!
- Carolina sai hyvän tarjouksen Jesperi Kotkaniemestä, mutta sanoi ei – tässä syy
- Siirtohuhut Leijonat-puolustajan ympärillä käyvät tulikuumina NHL:ssä
- Floridalla mahdollisuus jättikauppaan – tarkoittaisi kultaleijonan lähtöä