Tilanne tiukkenee: Kahdelle liigapaikkakunnalle koronapassipakko – näin pääset otteluihin sisään
Kuva: Juha Tamminen
Liigassa yhä useammalla seuralla alkaa olemaan käytössä koronapassi.
Viimeisimpänä rajoitukset ovat tiukentuneet Satakunnassa, jossa sisätiloissa järjestettävät yli viidenkymmenen (50) henkilön yleisötilaisuudet ja yleiset kokoukset on kiellettyjä ilman koronapassia 22.11.–22.12.2021.
Kyseisen rajoituksen vuoksi Lukko ja Ässät ottavat ensi viikolla kotiotteluissaan käyttöön koronapassin, joka on voimassa toistaiseksi ja sitä vaaditaan kaikilta katsojilta.
Mikäli ensi viikolla haluaa siis päästä Lukon tai Ässien otteluun sisään, täytyy katsojalla olla mukanaan todistus koronarokotuksista, todistus tuoreesta negatiivisesta koronatestituloksesta tai todistus sairastetusta koronasta sekä henkilöllisyystodistus.
LUE MYÖS:
1€ = 10€ arvosta ilmaiskierroksia ilman kierrätystä!
- Talleta 1€
- Saat heti 50 ilmaiskierrosta Tuohi 1000 -peliin (arvo 0,20€ per kierros)!
- Ei kierrätysvaatimusta!
- Kolme suomalaista varattiin NHL:n avauskierroksella – tässä ovat kaikki nimet
- Maajoukkuekapteeni antoi tukensa KHL:ään loikanneelle MM-sankarille – ”Täysin ansaittua”
- Leijonien MM-hyökkääjä: NHL-sopimus
- Leijonista tuttu tehomies sai lähtöpassit SHL-seurasta – ”Emme näe käyttöä”
- Tapparalle jättimenetys: Tehopuolustaja lähtee – uusi seura selvillä
- Kultaleijona etsii pelipaikkaa Liigasta – KSML: Puheet lopettamisesta voi unohtaa
- Täyskäännös vuorokaudessa! Juuso Välimäki suututti SHL-seuran – ”Olemme uskomattoman pettyneitä”
- NHL:n huippuseura haluaa Rasmus Ristolaisen – neuvottelut alkoivat
- Yllätysliike: Teemu Selänne osti jääkiekkoseuran!
- Jymykäänne Carolinasta – Leijonat-pelaajalle NHL-sopimus täysin yllättäen