Lukko vahvistuu kanadalaisella tehohyökkääjällä – ”Tuo ehdottomasti lisäarvoa hyökkäyspäähän”
Liigassa kahdeksantena majaileva Rauman Lukko vahvistaa rivejään kanadalaisella Steven Jandricilla, 26.
ECHL-sarjasta Liigaan siirtyvän laitahyökkääjän sopimus on 1+1-vuotinen. Jandric on edustanut kuluvalla kaudella Orlando Solar Bearsia, jonka riveissä mies on iskenyt 19 ottelussa tehot 10+6=16.
– Paras asia mitä Steven tuo tullessaan on hänen luistelutaitonsa. Hän on erittäin nopea luistelija, mikä tulee toivottavasti korostumaan vielä paremmin isossa kaukalossa verrattuna Pohjois-Amerikan pienempiin kaukaloihin. Luisteluvoima on sellainen asia, joka tuo ehdottomasti lisäarvoa meidän hyökkäyspäähän. Hän osaa laittaa kiekkoa myös maaliin ja tulen innolla odottamaan, miten mies sopeutuu eurooppalaiseen lätkään, kuvailee Lukon urheilujohtaja Kalle Sahlstedt seuran tiedotteessa.
Tiistaina Suomeen saapuva Jandric debytoi Lukko-paidassa näillä näkymin perjantain kierroksella JYPiä vastaan.
Lue lisää kanadalaishyökkääjästä
#Lukko #Liiga
LUE MYÖS:
1€ = 10€ arvosta ilmaiskierroksia ilman kierrätystä!
- Talleta 1€
- Saat heti 50 ilmaiskierrosta Tuohi 1000 -peliin (arvo 0,20€ per kierros)!
- Ei kierrätysvaatimusta!
- MM-kisahyökkääjä löi rahoiksi – NHL-seura nappasi!
- MTV:n tiedot: Leevi Teissalalla ehdollinen Liiga-diili valmiina – tähän siirto kariutui
- Aleksander Barkovin Florida pyöräytti treidin NHL:ssä – haaviin suomalaislupaus!
- Liiga palkitsi kauden parhaitaan – Jouko Myrrä kahmi hirmusaaliin
- Liigasta tuttu maajoukkuetähti palaa kotiin – takana pitkä ulkomaankierros
- Kultaleijona palaa Liigaan – ”Valtavasti kokemusta, laatua ja rauhallisuutta”
- Antero Mertaranta: Yllätyspesti – ”Show voi alkaa”
- Doug Shedden löysi uuden seuran – saa apuvalmentajakseen suomalaislegendan
- Liiga-seurat jahtasivat pistetykkiä – sai paremman tarjouksen Ruotsista
- TPS:lle vahvistus maalivahtiosastolle!
